Eladó szlovák cég

A szlovák törvények sokat szigorodtak az elmúlt években és egyre nehezebb EU adószámot kapni a szlovák cégeknek ezért a legegyszerűbb és leggyorsabb módja ha már működő céget vásárolunk amely rendelkezik adószámmal, így akár pár napon belül már dolgozhat is az új cégével. Ha gyorsan szeretne EU adószámmal rendelkező szlovák céget akkor keressen minket bizalommal.

Kész szlovák cégek más néven Ready made cégek kifejezetten eladásra készülnek, hogy a bürokrácia hosszú folyamatát az ügyfeleinknek ne keljen végig várnia, vagyis a kész szlovák cégeinken semmilyen forgalom nem történt így nem kell attól félnie, hogy bármilyen tartozás vagy adóhátralékkal lenne terhelve a cég. A cégeinkre garanciát vállalunk, érvényes EU adószámmal rendelkeznek így akár már pár napon belül vásárolhat vagy eladhat a céggel az EU tagállamain belül.

Mi a folyamata a kész cég eladásának?

Mennyi időt vesz igénybe?

Kész cégek előnyei:

Vegyen kész szlovák céget tőlünk, és igyekszünk mindenben megkönnyíteni a dolgát, önnek csak pár aláírást kell elvégeznie az összes többi a mi dolgunk. Szlovák cégének üzemeltetésénél sem hagyjuk magára, vállaljuk cégének könyvelését, székhelyszolgáltatást nyújtunk, kezeljük leveleit és segítünk a fordításban és bármilyen ügyintézésnél ön mellett vagyunk, hogy mindig biztonságban érezze cégének működését. Hívjon minket bizalommal, hogy már a héten tudjon számlázni, reméljük hamarosan ön is elégedett ügyfeleink táborába fog tartozni és sikeres vállalkozásában kivehetjük a részünket.

Pár hasznos információ amit érdemes tudni:

Az EU adószámmal rendelkező cégek az Európai Únió tagországai között 0% áfá-s számlázást tesz lehetővé, így ön szlovák cégével más országokból 0% áfá-val vásárolhat vagy adhat el, így a raktárkészlet áfa összege nem igényel befektetett pénz összeget önnek és vevőinek sem, ezzel az előnnyel versenytársaival szemben is előnyt szerezhet.

Ha Magyarországra értékesít végfelhasználóknak, bruttóban termékeket vagy szolgáltatást ebben az esetben előnyt szerezhet versenytársaival szemben hiszen Szlovákiában 20% az áfa míg Magyarországon 27% így ha ugyan azon a nettó áron dolgozik mint versenytársai máris 7%-al kevesebbet kell fizetnie a vevőinek. Fontos, hogy áru értékesítésnél 35.000 euró éves forgalom felett már Magyar adószámot kell kiváltania és a 27% áfát már Magyarországnak kell fizetnie. További részletes információt a szlovák cégekről az információk menüpontban talál.

 

Kapcsolat:

Telefon:
+36 70 621 0307

Üzenet:
info@szlovakceg.hu